Θέλετε να λαμβάνετε ενημερώσεις; Εγγραφείτε στο newsletter μας
iUSV-170 UNMANNED SURFACE VEHICLE [USV]
![iUSV-170 - UNMANNED SURFACE VEHICLE [USV]](/images/products/oceanografika/multibeam/iusv-170-img2.jpg)
![iUSV-170 - UNMANNED SURFACE VEHICLE [USV]](/images/products/oceanografika/multibeam/iusv-170_img1.jpg)
Το iUSV-170 είναι ένα μη επανδρωμένο, αυτόνομο όχημα επιφανείας (Unmanned Surface Vehicle – USV), τύπου καταμαράν μικρό-μεσαίου μεγέθους. Με αρχικό στόχο την ευχρηστία και την ευκολία μεταφοράς, το κυρίως όχημα αποτελείται από δυο φουσκωτούς πλωτήρες και αρθρωτά τμήματα ανθρακονήματος. Μπορεί να συναρμολογηθεί σε λιγότερο από 20 λεπτά και να χρησιμοποιηθεί από 1 ή 2 άτομα, αφού το συνολικό του βάρος είναι μόλις 14,5 κιλά (με μπαταρίες). Οι συνολικές διαστάσεις του είναι 1,7μ (μήκος) x 0,6μ πλάτος.
Πολυμορφικότητα και δυνατότητα χρήσης του σε πολλαπλούς ρόλους
Με δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου 20 κιλών και με μέγεθος deck μεγέθους 67 x 60εκατ. μπορεί να φιλοξενήσει ένα μεγάλο εύρος αισθητήρων και οργάνων. Έχει τη δυνατότητα να επιχειρεί σε εσωτερικά ύδατα (π.χ. λίμνες, ποτάμια, ταμιευτήρες νερού κτλ.), σε λιμενικές εγκαταστάσεις και παράκτιες περιοχές. Μπορεί να φιλοξενήσει αισθητήρες και όργανα για υδρογραφικές, περιβαλλοντικές ή τεχνικές/κατασκευαστικές εργασίες.
Στη βασική έκδοση παρέχονται:
• τηλεμετρία μεγάλης εμβέλειας (15 χιλιόμετρα),
• real time hd video εμβέλειας 4 χιλιομέτρων,
• RKT GNSS base & rover (GPS, GLONASS, Galileo , BeiDou, QZSS),
• 2 X συστήματα τηλεμετρίας long range,
• 2 Χ υποσυστήματα ελέγχου μπαταριών,
• 2 Χ μπαταρίες τύπου Li-on,
• 3 x gyroscopes,
• 3 x accelerometers
• 3 x magnetometers
Σαν επιπλέον συστήματα μπορούν να τοποθετηθούν: δεύτερη κάμερα HD με real time μετάδοσης, εξωτερικό MRU & INU (SBG systems), dual gnss receivers heading, obstacle avoidance system (lidar), long range Wi-Fi, on-board companion computer με προεγκατεστημένο διπλό λειτουργικό σύστημα Windows 10 / Linux.
Αποτέλεσμα του συνδυασμού ευχρηστίας και υψηλής τεχνολογία είναι η δυνατότητα του iUSV-170 να κινείται με τρεις διαφορετικούς τρόπους:
- Με χρήση δυο (2) κινητήρων σε διάταξη differential / skid steering για μεγάλης διάρκειας εργασιών
- Με χρήση τεσσάρων (4) κινητήρων σε διάταξη differential / skid steering για εργασίες με μεγαλύτερα φορτία ή σε πιο δύσκολες συνθήκες λειτουργίας
- Με χρήση τεσσάρων (4) κινητήρων σε διάταξη (vectored) με σκοπό τη δυνατότητα “keep station” (~ dynamic position) και εκτέλεση εξειδικευμένων εργασιών (water sample, water column profile κτλ.)